Forut: Læring gir energi
1-2 trinn
Samfunnsfag
- Utforske og gi døme på korleis menneska påverkar klimaet og miljøet, og dokumentere korleis påverknadene kjem til syne i nærmiljøet
- Presentere og gi døme på rettar barn har i Noreg og verda, og kva barn kan gjere ved brot på desse rettane
Naturfag
- Samtale om hvordan vi kan ta miljøbevisste valg og gjennomføre lokale miljøtiltak
Norsk
- Lese med sammenheng og forståelse på papir og digitalt og bruke enkle strategier for leseforståelse.
- Lytte, ta ordet etter tur og begrunne egne meninger i samtaler
3-4 trinn
Samfunnsfag
- Presentere menneskerettar og rettar barn har, og reflektere over kvifor desse rettane finst
- Utforske og gi døme på nokre sider ved berekraftig utvikling
Naturfag
- Samtale om hva energi er, og utforske ulike energikjeder
KRLE
- Identifisere og reflektere over etiske spørsmål
Norsk
- Følge opp innspill fra andre i faglige samtaler og stille oppklarende og utdypende spørsmål.
- Beskrive, fortelle og argumentere muntlig og skriftlig og bruke språket på kreative måter
Hei verden: Skole i Laos
3-4 Trinn
Samfunnsfag
- Presentere menneskerettar og rettar barn har, og reflektere over kvifor desse rettane finst.
- Samtale om identitet, mangfald og fellesskap og reflektere over korleis det kan opplevast å ikkje vere ein del av fellesskapet.
Hei verden: Laos - et spennende land
3-4 trinn
Samfunnsfag
- Presentere menneskerettar og rettar barn har, og reflektere over kvifor desse rettane finst.
SKOLE FOR ALLE - Å LEVE MED EN FUNKSJONSNEDSETTELSE
1.-4. trinn:
Samfunnskunnskap:
• gje døme på rettar barn har, og ulike forventningar jenter og gutar møter i kvardagen, og samtale om korleis forventningane kan opplevast
• drøfte oppfatningar av rettferd og likeverd
Geografi:
samanlikne liv og virke i Noreg og i nokre andre land
------------------
Kommende læreplan
KRL
- samtale om hva menneskeverd, respekt og toleranse betyr og hva det innebærer for hvordan vi lever sammen
Samfunnsfag
Kompetansemål etter 2. trinn
- presentere og gi døme på rettar barn har i Noreg og verda, og kva barn kan gjere ved brot på desse rettane
Kompetansemål etter 4. trinn
- presentere menneskerettar og rettar barn har, og reflektere over kvifor desse rettane finst
- samtale om identitet, mangfald og fellesskap og reflektere over korleis det kan opplevast ikkje å vere ein del av fellesskapet
Barnas rettighetskort
1-2 klasse
Norsk
- Lytte, ta ordet etter tur og begrunne egne meninger i samtaler
- Beskrive og fortelle muntlig og skriftlig
Samfunnsfag
- Utvikle og presentere samfunnsfaglege spørsmål
- Presentere og gi døme på rettar barn har i Noreg og verda, og kva barn kan gjere ved brot på desse rettane
3-4 klasse
Norsk
- Følge opp innspill fra andre i faglige samtaler og stille oppklarende og utdypende spørsmål
Samfunnsfag
- Utforske og gi døme på nokre sider ved berekraftig utvikling
- Presentere menneskerettar og rettar barn har, og reflektere over kvifor desse rettane finst
- Samtale om grenser knytte til kropp, kva vald og seksuelle overgrep er, og kvar ein kan få hjelp dersom ein blir utsett for vald og seksuelle overgrep
KRLE
- Identifisere og reflektere over etiske spørsmål
- beskrive og samtale om ulike måter å leve sammen på i familie og samfunn
Rettighetsslottet
1-2 klasse
Samfunnsfag
- Presentere og gi døme på rettar barn har i Noreg og verda, og kva barn kan gjere ved brot på desse rettane
Norsk
- Lytte, ta ordet etter tur og begrunne egne meninger i samtaler
- Beskrive og fortelle muntlig og skriftlig
3-4 klasse
Samfunnsfag
- presentere menneskerettar og rettar barn har, og reflektere over kvifor desse rettane finst
Norsk
- følge opp innspill fra andre i faglige samtaler og stille oppklarende og utdypende spørsmål
KRLE
- Identifisere og reflektere over etiske spørsmål